Gwenpool Hakkında Bilgi

Gwenpool


Merhaba Marvel Future Fight takipçileri, bugün size oyunumuza yeni gelecek olan Gwenpool hakkında bilgiler vermeye çalışacağım. Karakterimiz ilk olarak 13 Nisan 2016 da Marvel hayranları ile tanışmıştır. Gwenpool ile ilgili 6 tane çizgi roman mevcuttur. İsimini ilk duyduğumuzda aklımıza kesinlikle Deadpool'la bir alakası var mı? Deadpool neyi oluyor. Gwen Stacy ile bir bağlantısı var mı? diye düşünmüşsünüzdür ve mantıklı'da bir düşünce ama üzgünüm ki bu karakterimizin hiç biri ile alakası yok kendine has bir karakter olarak piyasaya sürülmüştür. Ama adının Deadpool dan alındığı söylenmektedir. Bazı kaynaklara göre de bu yalan haber olarak geçmektedir. Asıl adı Gwen Poole olduğu için. Bu karakterimiz de Deadpool gibi şakacı ve çok konuşkan biri olduğunu söyleyebiliriz. Çizgi roman dan bir alıntı yapalım. 

     Gwen evinde oturmuş, İtalyan tarzı spagettisini yiyordu ki birden telefonu titredi. Ekran da 'Tatlı Kıçlım' yazısını gördüğünde birden sırıttı. Jesse üzerinde düşündüğünden daha büyük bir etki bırakmıştı.

  • Jesse: Neden gittin?
  • Gwenpool: Ne?
  • Jesse: Dün. Beni orada bırakıp gittin.
  • Gwenpool: Ah, o mu? Öyle gerekiyordu da ondan.
  • Jesse: Kim demiş?
  • Gwenpool: Kahramanlık kuralları 101: Çaylak kahramanın el kitabı.
  • Jesse: Tekrar görüşecek miyiz?
İşte şimdi ulaşılmazı oynama zamanıydı.
  • Gwenpool: Bilmiyorum. Belki.
  • Jesse: Düzgün bir cevabı hak ediyorum. Bir teşekkür etmeme bile fırsat vermedin.
  • Gwenpool: Buradan da teşekkür edebilirsin. Teşekkürlerimi duyayım!
  • Jesse: Teşekkür ederim Gwenpool :)
  • Gwenpool: Rica ederim Jesse ;)
  • Jesse: Yine de düzgün bir cevabı hak ettiğimi düşünüyorum.
  • Gwenpool: Saat kaç?
  • Jesse: Konuyu değiştirmeye mi çalışıyorsun?
  • Gwenpool: Burada patron kim?
  • Jesse: Kim?
  • Gwenpool: Ben. Patron benim.
  • Jesse: Sen misin?
  • Gwenpool: Evet benim. Ben bu hikayenin Christian'ıyım. Sen de Anastasia'sın. Şimdi beni sorgulamayı kes ve soruma cevap ver. Saat kaç?
  • Jesse: Eee... Neredeyse 12 olacak. Neden?
  • Gwenpool: Senin okulun falan yok mu Jesse?
  • Jesse: Var. Ama neden bunu soruyorsun?
  • Gwenpool: Peki gecenin kahrolası köründe neden hala uyanıksın?
  • Jesse: Ben çocuk değilim 'Christian'. İstediğim saatte yatabilirim.
  • Gwenpool: Öyle mi Ana? Burada katanaları olan kim?
  • Jesse: Sen.
  • Gwenpool: Doğru. Peki evinin adresini bilen ateşli kahraman kim?
  • Jesse: Sen.
  • Gwenpool: Yine doğru. Peki beni dinlemediğin halde evine gelip katanalarımı müsait bir tarafına sokabilecek olan seksi kız kim?
  • Jesse: Sen.
  • Gwenpool: Bana kırmızı odanın kilidini açtırma Jesse.
  • Jesse: Bir kırmızı odan olduğunu sanmıyorum.
  • Gwenpool: Yatağa Jesse. Hemen.
  • Jesse: Peki efendim. Saygı duruşuna geçmeli miyim?
  • Gwenpool: Jesse. Beni oraya getirtme bebeğim.
  • Jesse: :) aslında gelsen hiç fena olmazdı.
  • Gwenpool: Olurdu. Hayatının en uzun ve yorucu gecesi olurdu.
  • Jesse: Belki bir gün gelirsin ve bana hayatımın en uzun ve yorucu gecesini  yaşatırsın?
  • Gwenpool: Yatağa dedim.
  • Jesse: İyi geceler Gwenpool.
  • Gwenpool: İyi geceler Tatlı Kıçlım.
     Gördüğünüz gibi bu kahramanımız da Deadpool gibi +18 sözleri seven, komik ve çok konuşan bir kahraman. Özelliklerine gelecek olursak. Gwenpool'un diğer marvel kahramanları gibi özel güçlere sahip değil. Bu konu beni biraz düşündürüyor özel güçlere sahip değilse oyunumuza nasıl bir yetenekle getirilecek merak ediyorum. Sin ve Elsa Bloodstone gibi silah mı kullanacak yoksa Drax'sin kostümlü halinde kılıç kullandığı gibi Gwenpool da katanalarımı kullanacak bu gibi soru işaretleri aklımda neyse daha fazla uzatmayalım. Gelecek olan güncelleme de göreceğiz ve tahminen haftaya bununla ilgili aynı zaman da k2 özellikleri ile de ilgili ayrıntılı bir güncelleme detayları vereceklerini duyurmuştuk heyecan ile haftayı bekliyorum. Geldiği zaman güncellemenin detaylı bilgilerini siz takipçilerim ile paylaşacağım blog her gün ziyaret etmeyi unutmayın. Yeni gelecek olan yazılarımdan haberdar olmak için sağ altta izleyiciler bölümünden İZLE butonuna tıklayarak blogda ki yeni yazılarımı mail olarak alabilirsiniz.

YAZIMI OKUDUĞUNUZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.

SORMAK İSTEDİĞİNİZ SORULARI YORUM YAPARAK SORABİLİRSİNİZ.

HERKESE İYİ OYUNLAR DİLERİM.


Google Plus'da Paylaş

About Unknown

Murat Özkan, 26 yaşındayım. Adanalıyım. Çukurova Üniversitesi Almanca Öğretmenliği mezunuyum. Özel bir okul da öğretmenlik yapıyorum.
    Blogger Yorum
    Facebook Yorum

3 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Günlük 20 biyometrik al paketinden ve özel görevlerde davetsiz misafir olarak gelen biyolar ile alabilirsiniz.

      Sil
    2. Davetsiz misafir kimler dir

      Sil